Odp: P3 450 - następca celerona300A? (czyli olbrzymia rezerwa mocy)

Autor: Agent (agentkgb_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 21 Aug 1999 - 10:41:50 MET DST

Użytkownik Jop <rot_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7pkjd7$880$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Tak można to określić jeżeli chodzi o podkręcanie...
> Właśnie dziesiaj kupiłem sobie to cudo...
> Otóż na badziewiastym radiatorze(niewiele większy od boxowego, nie chłodzi
> cachu(!),1 wiatrak 4200rpm) bez zwiększania napięcia wyrabia stabilnie (1h
> seti) 600mhz(4.5x133)!
> Jako że na abicie be6 mam tylko dzielnik 2/3 agp więc nie chce zbytnio
> nadwyrężać grafiki(V770 Ultra to ma wtedy 89mhz czyli ciut dużo).
> Może trafiła mi się taka sztuka może jest to seria.
> Zainteresowanym mogę podać seriala(sprawdzę go odrazu po napisaniu tego
> maila).
> [...]
no wlasnie tez robilem u siebie ten eksperyment, tyle, ze z magistrala 124 i
przez bardzo krotki czas, ale wszystko bylo ok, przypuszczam, ze
potraktowanie go magistrala 133 tez mu nie zaszkodzi, ale pamieci i grafika
moga sie nie wyrobic (pamieci mam 8 ns, a wskazane by bylo 7 ns). moj kupel
probowal robic tak z innym egzemplarzem, ale mu nie wyszlo, wzial wtedy inny
i bylo ok. coz moze intel w ten sposob przygotowal sie na przejscie na
magistrale 133 (podobno oficjalnie juz niedlugo) i produkuja proce z duzym
zapasem, zeby nie zmieniac pozniej linii produkcyjnej???

pozdrawiam
Agent

ps. moze ktos wie ile maksymalnie pociagnie Viper V550 (tzn. jaka
magistarele wytzryma)???