P3 450 - następca celerona300A? (czyli olbrzymia rezerwa mocy)

Autor: Jop (rot_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 23:18:13 MET DST

Tak można to określić jeżeli chodzi o podkręcanie...
Właśnie dziesiaj kupiłem sobie to cudo...
Otóż na badziewiastym radiatorze(niewiele większy od boxowego, nie chłodzi
cachu(!),1 wiatrak 4200rpm) bez zwiększania napięcia wyrabia stabilnie (1h w
seti) 600mhz(4.5x133)!
Jako że na abicie be6 mam tylko dzielnik 2/3 agp więc nie chce zbytnio
nadwyrężać grafiki(V770 Ultra to ma wtedy 89mhz czyli ciut dużo).
Może trafiła mi się taka sztuka może jest to seria.
Zainteresowanym mogę podać seriala(sprawdzę go odrazu po napisaniu tego
maila).
PS1. może ktoś zna płytę z dzielnikiem 1/2 na agp?
PS2. Dziś w nocy puszczę go na 630(4.5x140) - coś czuje że prędzej padnie
pamięć niż ten procek.
PS3. Ktoś wie gdzie są dobre radiatory do 3 (najlepiej Warszawa lub
Trómiasto)

--
Pozdrowienia,Jop
email: <rot_at_friko6.onet.pl>