Re: DIMM 64 pytanko?

Autor: Piotr W (tsvs_at_priv5.onet.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 07:49:56 MET DST

Wojtun napisał(a) w wiadomości: ...
>Mam mały problem.
>Kupiłem sobi DIMM'a 64MB 100MHZ i tak głupio wyszło, że moja płyta (VX
>PRO+) pokazuje, że jest to tylko 16MB. Sprawdzałem u qmpla i wszystko jeest
>OK. Kolesie w serwisie tej firmy powiedzieli, że płyta jest chamska i może
>to nie współpracować. Powiedzieli żeby spróbować z DIMM'em innej firmy.
Dali
>mi drugiego DIMM'a i to samo...
>Jakoś tak słabo mi się chce jeździć do ich dwa razy dziennie po inne
DIMM'y

--
>Wojtun
Mam jeszcze lepszy problem: komp nie uruchamia się wogóle na pamięci BX.
Takie są niestety problemy gdy do zabytku ( płyta VX)
pakujesz coś nowoczesnego.
Poszukaj tylko i wyłącznie pamięci LX czyli nie 100MHz
lub wymiana płyty  ;-)
Piotr W
fido: 2:484/2.65         inet:  tsvs_at_friko5.onet.pl