Re: PROBLEMATYKA PROSTo Z KOSMOSU ODP I SZUKAM DALEJ ODP.:)

Autor: sebeK (slimakp_at_kki.net.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 21:33:30 MET DST

no ale modem ten juz mam 1.5 roku i nigdy sie to nie dzialo (zoom 34.I)
dzialo dobrze dopoki nie mialem padu dysku (quantum 6.4giga)
na szczescie badblock okazal sie logiczny i dysk mam czysty
sprawdzalem dysk programem WDclear i nie wiem czy nie lepiej bylo po
wyczyszczeniu dysku zrobic format i pobawic sie fdiskiem ...
a jesli ktos jeszcze wie cos na ten temat PLZ ODP !