Re: Prosba o rade fachowcow(monitor 17)

Autor: Michał Żurawski (zurek_at_polbox.com)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 14:35:10 MET DST

sam zakupilem monitor zupelnie neswiadomy testow chipa czy innych czasopism
CTX model 710ST i jesetm z niego bardzo zadowolony u kumpla stojisoniak
rowniez siedemnascie cali jednak wdaje mi sie ze obraz jest gorszej jakosci.
sam kupujac poprosilem o postanowienie kilku modeli obok siebie i zapuscilem
testy nokii rozne benchmerki i inne takie. 710st wypadla przynajmniej na
moje oko i nie tylko najlepiej a wybor byl duzy jakos mozna porownacbylo
jedynie z Philipsem brillancem 107 MP i chyba jeszcze z Samungiem 700 cos
ale obydwa modele byly znacznie drozsze okolo 300-400pln.
gdybym mial wybrac jeszcze raz nie zmienilbym zdania. nie dlatego ze zywie
sentyment do tej marki czy ze taki akurat u mnie stoji. po prostu niezla
 nawet doskonala) jakosc za ozsadna cene - niecale 1850pln przynajmniej u
mnie. max odswiezanie 160Hz rozdzielczosc 1900x1200 przy 60Hz choc obraz
jest juz troche zamazany lecz przy 1600x1200 mozna jeszcze spokojnie
pracowac ( jesli ktos ma dobre oczy), lecz 1024x728 przy 117 Hz wydaje mi
sie doskonalym rezultatem do tego dobra karta i zarowno w quake`a jaki i w
corelu mozna spokojnie i bespiecznie pracowac - tco95
pozdrawaim
michal
Leszek Bogdański napisał(a) w wiadomości: <37bc2838_at_news.vogel.pl>...