Prosba o rade fachowcow(monitor 17)

Autor: Leszek Bogdański (leszek55_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 17:56:58 MET DST

Witam wszystkich,
Chce kupic bardzo dobry monitor 17''. Slyszalem ze dobre sa LG Flatrony,
lepsze modele CTX, Sony, Adi, niektore Samsungi. Wiem, ze ten temat jest
stale poruszany na liscie, ale prosze o rade fachowow (tych, ktorzy maja do
czynienia z roznymi modelami roznych marek, a nie na zasadzie ten jest
dobry, bo takiego mam) Cena tez jest wazna ale jestem sklonny wydac do 2000
(bedzie sluzyl do pracy) Czy sa juz takie modele zeby wspoldzialaly z
okularami 3-D do TNT2? Bardzo prosze wskazanie konkretnego modelu.
Pozdrawiam wszystkich
Leszek