Odp: Płyta główna PCchips - modem, Lan, sound, VGA

Autor: Amanda (amanda_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 13:04:26 MET DST

> Czy ktoś pracował już z płytš głównš PCCHIPS BXCel
> - 3d sound, Modem, LAN 10/100, VGA 8MB
> - gdzie mogę znaleść opisy tych płyt, na stronie PCCHIPS sš modele:
> 741MLR, 741 LMRT (ale moja płytka do niech nie pasuje, ma gniazdo napedu
> FDD umieszczone za slotem-1 a nie pomiędzy PCI i ISA oraz na prawo od
> PCI.
> Czy ktoś ma takš płytkę ????

Mam.
To płyta M748LMRT.
Zobacz na http://www.bns-computer.de/Products/mb_748T.htm
VGA 8MB to trochę bajer - w setupie ustawiasz od 2-8MB które bierze
(rezerwuje) sobie poprostu z RAM-u (DIM) i wtedy zostaje Ci np; 32 - 8 =
30MB do obsługi komputera
Walczę z tym czymś od początku sierpnia (nie dostałem z plytą oryginalnych
driverów).
Obecnie nie mogę uruchomić modemu. (Nie bardzo wiem czy mam właściwe
drivery)

Pozdrówka!

Bulba !
** Amanda **