Re: Schemat kabla polaczenia szeregowego

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 13:10:51 MET DST

DAREK wrote:

> Zdaje sie, jest w CHIPie maj ' 99.
Albo w readme.txt do Norton Commander'a. Albo w ktoryms z wczesniejszych
postow (sam o to pytalem ale nie mam pod reka odpowiedzi).

A co konstrukcji:
Sa dwie wersje - jedna uproszczona tak jak to kolega opisal, bez
kontroli przesylanych danych. Druga to pelny kabel null modem 8 zyl.
polecam raczej druga wersje

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl