Re: Czy warto wymienić V3 2000 o/c 176 Mhz na Rivę TNT2 MSI 16MB ?????

Autor: Grzegorw (witer_at_polbox.com)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 12:38:37 MET DST

Panowie,
po co te kłutnie ? :))
sam do niedawna byłem zatwardziałym voodoo'owcem, jednakże ostatnimi czasy
mocno się do niego zraziłem. To, że karta nie jest w stanie użyć 32 bitów
oraz AGP miom zdaniem kompletnie ją dyskwalifikuje.
Zawsze można zrezygnować z kilku efektów, żeby poprawić peformance w multi
(chyba, że ktoś kupuje v3 tylko i wyłącznie do gru w Q3 bo w nic innego nie
gra i nie będzie grał), jednakże warto mieć coś w zapasie. Czsami
niewiarygodnie dużo umyka, gdyż nie jesteśmy w stanie zobaczyć czegoś
dlatego, że karta nie supportuje jakiegoś efektu (przezroczystości, 32 bit,
antialiasing, mgły itp.).
Ponadto chyba nikt nie kupuje karty na pięć minut, a za np. miesiąc może się
okazać, że strasznie wiele tracimy na jakości obrazu i wtedy dopiero jest
dramat.
Proponuję dokłądnie zapoznać się z ofertą wszystkich producentów kart i
zagłębić się w ich benchmarki.
Być może zamiast kupować zubożoną TNT2 może leprzym rozwiązaniem jest np.
G400 (wszystkie efekty co TNT2, dodatkowo Enviromental Bump Mapping i Dual
Head).
Polecam stronę http://www.benchmark.ceti.com.pl/