Re: Dupiaste wentylatorki chłodzące procesor

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 12:56:58 MET DST

GM+ wrote:

> Mam płytę ATX Asus P2B i procesor Celeron 400 Mhz PPGA
> na przejściówce do slot 1.
> Pierwszy wentylatorek który chłodził w/w procesor działał
> przez dwa tygodnie. Nie był to z boxowanego kompletu
> lecz zwykły jaki można dostać w sklepie za jakieś 20 zł
> Zasilanie czerpał nie z płyty tylko bezpośrednio z zasilacza
> Po pierwszym tygodniu użytkowania zaczął wydawać
> po uruchomieniu komputera dźwięki mrożące krew w żyłach
> Wydawało mi się że mam piłę tarczową w kompie.
> Póżniej przestał się kręcić i zrobił się gorący - najprawdopobniej
> poprostu się spalił
[ciach...]

Proponuje tak jak kolega smarowac wentylatorek. Nawet WD40 potrafi
zdzialac cuda jezeli zastosuje sie go w odpowiednim miejscu. Tak na
prawde zaraz przed uzyciem nowego wentylatorka powinno sie go smarowac.
To jest taktyka producentow. Jezeli jakis laik nie nasmaruje sobie
wentylatorka to za dwa miechy kupi nowy - wiec producent na tym zarobi.
:))))

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl