Re: Odp: Kilka slow o Zoltixie

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 11:07:42 MET DST

On Thu, 19 Aug 1999 14:33:36 GMT, "Maciej Machacz"
<xenes_at_ds14.agh.edu.pl> wrote:

>Jakos nie zauwazylem, zeby byly z tym problemy. Zawsze sobie "pstryknal"
>kiedy potrzeba, ja osobiscie problemu nie widze, a mam grata w eksploatacji
>juz ponad pol roku.

Ty o egzemplarzu - ja o stastystyce... trafilo ci sie to sie ciesz!
jak ktos pisze ze ma Zoltriksa FM VSP56 i mu chodzi - nie bede radzil
pozbywania sie. JAk ktos pisze ze zamierza kupic - odradzam, zwlaszcza
jak nie ma mozliwosci dokladniego przetestowania w miejscu zakupu
(ganiac tam i spowrotem z badziewnym modemem to zaden biznes - ja po
dwoch walnietych doszedlem do wniosku ze wartosc zmarnowanego czasu
przekroczyla roznice w cenie miedzy Zoltriksem a lepszym modemem - i
zrezygnowalem z walki).

--
Darek