Odp: Nagrywarka Philips CDD 3610 - co myslicie?

Autor: browarek (browarek_at_polbox.com)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 20:44:59 MET DST

> Nie wiem czy krzysio ma racje ale ja kupiłem ją rok temu (kosztowała
jeszcze
> 1200 zł) i ostatnio zaczęła mi nawalać. Zobacz na grupie mój list
"problemy
> z nagrywarką 99-08-19-00.03"
> siata siata_at_kki.net.pl

                                Witam!!

        Jestem nowy na grupie wiec najpierw sie przywitam. WITAM
SERDECZNE!!! :-))))
Mam tą nagrywarke od roku, rowniez dalem za nia 1200 zł. Po roku uzytkowania
moge powiedziec ze jest to dobry sprzet do domowego uzytku, na wlasne i
ewentualnie kilku kumpli potrzeby. Zreszta do takich zastosowan ja kupilem.
Raczej nie nadaje sie do masowego kopiowania krazkow, bo po pierwsze jest za
wolna, a po drugie ma chamski zwyczaj grzania sie i przy trzeciej z rzedu
plytce potrafila sie wywalic. Oczywiscie swoja dozbroilem odzyskanem
coolerem z zasilacza i jest ok.

--
                                     Piotr Biegała
mailto: browarek_at_lodz.cc