Odp: Karta graficzna z wyjsciem do TV, VCR ???

Autor: Paweł Chałczyński (aligator_at_promail.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 22:05:28 MET DST

Użytkownik Mariusz Konarski <maniek22_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7p5jb7$q2o$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Witam !!!
>
> Czasem chcialbym do wlasnych kaset video, podczas zgrywania z kamery
wstawic
> kilka obrazkow z komputera. Moja karta grfaiczna to standard S3 Trio.
> Chcialbym kupic cos nowszego - nie musi byc zabojcza w 3D (nie jestem
> graczem), ale powinna miec wyjscie takie, abym mogl cos zgrac na
magnetowid.
> A moze jakas tansza (IN+OUT) z mozliwoscia miksowania obrazow?
> Z czym mieliscie stycznosc, co polecacie?

Najlepsza jakosc na wyjsciu tv daje obecnie chyba Matrox G400 (z popularnych
kart do uzytku domowego i dla graczy)
A jakbys chcial sie troche bardziej zajac obrobka to musisz poszukac czegos
mniej popularnego (cena od 1000 w gore) ale przeznaczonego wlasnie do tego
celu, sprawdz na www co oferuje Matrox.

--
Paweł Chałczyński - aligator_at_promail.pl - ICQ 4289653