Odp: U.S. Robotics 56K a 19200 b/s

Autor: Maciej (maciej_at_post.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 12:02:12 MET DST

Ja mysle, ze modem jest w miare w porzadku.
Ja tez mieszkam na Sadybie tez jestem podlaczony do 842.
U mnie dzialo sie to jednak troche inaczej bo:
Na laptopie windows NT 4.0, modem taki sam jak Twoj, zawsze udawalo mi sie
osiagac 33600, 31200 ..... a po podlaczeniu do linii na 842 wszystko co
dalem rade wyciagnac to 28800.
Tyle tylko, ze ja jestem pewien, ze moja linia telefoniczna pracuje na
starym urzadzeniu zwielokratniajacym zwanym TN 1+1. Teraz nazywa sie to PCM.
Wszystko jedno jak sie to nazywa w kazdym badz razie NAPEWNO ogranicza
pasmo. Dodaj jeszcze do tego kiepska jakosc Twojego lacza i masz swoje
19200.
A swoja droga pomysl moze o driverach. Windoza 98 generalnie nie sprawia
problemu bo kumpel z takim samym modemem z Win98 i normalna linia
telefoniczna osiaga 50400 :)
No to by bylo na tyle.
Pozdrawiam.
Maciek.

Użytkownik Radoslaw Jez <radekj_at_berlitz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7pdnh8$f78$1_at_info.nask.pl...