Re: Czy warto wymienić V3 2000 o/c 176 Mhz na Rivę TNT2 MSI 16MB ?????

Autor: /// Kaszpir /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 00:08:02 MET DST

Kris napisał(a) w wiadomości: <7pe0in$r7t$1_at_aquarius.webcorp.com.pl>...
>Cześć,

>Nie zgadzam się :-) Kaszpir pyta o kartę stąd moja odpowiedź :-)

Oczywiście chodziło mi o kartą a nie grę.

QuakeIII , Quake II jest przezemnie używany jako tylko program
benchmarkujący .

Nie interesują mnie gry dla wielu graczy a jedynie dla jednego gracza.

Sam zawsze uważałem że te 32bity to zwykły chwyt reklamowy , który nic nie
daje.
Jednakże przeszedłem się do znajomego który pokazał mi jak wygląda QuakeIII
w 32bitach (szczęka mi opadła , te piękne niebo i ta ostrość !!)

Wszystkie gry jakie widziałem na TNT1 (znajomy nie ma TNT2) wyglądały o
wiele ostrzej niż na V3 , kolory były bardziej nasycone i nie było widac
ditheringu.

Jako że miałem możliwośc sprzedaży swojej karty zdecydowałem się na
przesiadkę na RivęTNT2 :)

PS. Mój znajomy mam podobnej klasy monitor co ja :)

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///