Re: Odp: Jaka nagrywarka (do 1100 zl) ?

Autor: Stryjek (stryjek_at_free.com.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 09:15:33 MET DST

Witam

Mr. Free <mr_free_at_friko6.onet.pl> napisał(a) w artykule
<37badf6e.2870537_at_news.icm.edu.pl>...

> Yamaha... To byla dobra firma, ale dawniej. Teraz jest srednia. Np.
> moj kumpel kumpil ostatnio Yamahe 4416. Zdazyl nia nagrac az 7 plyt i
> musial jechac wymienic na nowa. Ta druga na razie chodzi. A ile sie
> naklal ze nie kupil Teac'a 6x24 (ja takiego posiadam i mu go
> polecalem).
> A HP nigdy, ale to nigdy nie robilo bardzo dobrych nagrywarek. Zawsze
> byly przecietne.

Mialem kilka nagrywarek (JVC, Philips, HP) - wszystkie mialy mechanike
Philipsa. Wszystkie sie posypaly. Najgorsze bylo to, ze nie spieprzyly sie
definitywnie ale tak tylko troche - niby dzialaly tylko ze wiekszosc plyt
ladowala w koszu (ilez mozna miec zegarow ;). Przy czym byly to sprzety
nowe. Teraz kupilem Teaca 4/24 bo stwierdzilem, ze obejde sie bez RW a wole
miec niezawodnego sprzeta. I tu ciekawostka: znalazlem pudlo z padnietymi
plytami po poprzednich rekorderach i wiekszosc z nich nagralem na Teac'u
(np.65 min muzyki).
Pozdrawiam
Stryjek
stryjek_at_free.com.pl