Re: Odp: Jaka nagrywarka (do 1100 zl) ?

Autor: Mr. Free (mr_free_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 00:20:11 MET DST

>Witaj!
>
>Ja np nie uznaje innych firm jak Yamaha i HP (w tej kolejnosci) a mialem juz
>pare. Lepiej kup uzywana niz jakis chlam w rodzaju Mitsumi czy Plextor.
>Uwiez mi nagrywanie w DSie to juz norma a tam jest nagrywarek bez liku. Ja
>mam HP 6020 SCSI i jestem z niej zadowolny mozesz kupic juz za 600 zeta a
>sie oplaca. Inne nowsze HP 8020e SCSI 4x 2x sa juz za 1000zeta uzywane. Nie
>kupuj EIDE bo wtedy na 30min masz PC nie do uzycia a ja moge wtym czasie np
>defragmetowac dysk lub grac w NFS III . Sprzet Intel 233MMX 80MB, HDD 5.7GB
> [...]

Yamaha... To byla dobra firma, ale dawniej. Teraz jest srednia. Np.
moj kumpel kumpil ostatnio Yamahe 4416. Zdazyl nia nagrac az 7 plyt i
musial jechac wymienic na nowa. Ta druga na razie chodzi. A ile sie
naklal ze nie kupil Teac'a 6x24 (ja takiego posiadam i mu go
polecalem).
A HP nigdy, ale to nigdy nie robilo bardzo dobrych nagrywarek. Zawsze
byly przecietne.