Re: SB live a subwoofer.

Autor: ADA$ (adam34_at_priv7.onet.pl)
Data: Tue 17 Aug 1999 - 11:44:26 MET DST

Arv napisał(a) w wiadomości: <7pau9n$pq$1_at_news.onet.pl>...
>Mam liveware 2.1 Nie zauważyłem tego ......

Moze zle zrozumialem. W 'surround mixer' jest regulacja przod/tyl - to
mialem na mysli.

>Ale Dolby Surround (a raczej ProLogic) i tak jest cienkie. Tylne
głośniki są
>jednym kanalem i to jeszcze w pewnym wąskim paśmie częstotliwości.

>Chciałbym podłączyć subwoofer w ukladzie 5.1 przez jakiś układ
filtrów może
>do 4 wyjść SoundBlastera ale z elektroniki to ja jestem ....... a
raczej
ProLogic to w kinie domowym przeszlosc ale w grach powiedzialbym
nowosc. Wad ProLogic, ktore wymieniasz nie ma Dolby Digital, ale poki
co SB live! wykorzystuje tylko ProLogic. Podlaczenie 5.1 wykorzystasz
tylko przy ogladaniu DVD, wiec mozesz podpiac wzmacniacz do dekodera.
Jezeli masz pelna wersje SB live! to zajrzyj na:
http://www.sblive.com/experience/general/hometheater3.html

ADA$