Re: SB live a subwoofer.

Autor: Arv (Arv_at_chrobot.krakow.pl)
Data: Tue 17 Aug 1999 - 08:11:31 MET DST

> Zainstaluj liveware! 2.1 to bedzie mozna. A zreszta najlepiej to
> wszystko ustawic na max i regulowac we wzmacniaczu.
>
> ADA$
> adamur_at_box43.gnet.pl

Mam liveware 2.1 Nie zauważyłem tego ......
Ale Dolby Surround (a raczej ProLogic) i tak jest cienkie. Tylne głośniki są
jednym kanalem i to jeszcze w pewnym wąskim paśmie częstotliwości.
Olewam to.
Chciałbym podłączyć subwoofer w ukladzie 5.1 przez jakiś układ filtrów może
do 4 wyjść SoundBlastera ale z elektroniki to ja jestem ....... a raczej
mnie nie ma ;-)))

Artek.