Re: IE 5.0 a zapisywanie na HDD, pls help!

Autor: apix_at_kki.net.pl
Data: Tue 17 Aug 1999 - 08:00:59 MET DST

From: "Enio" <tkobosz_at_mp.pl>

Subject: Re: IE 5.0 a zapisywanie na HDD, pls help!

> Jak ktos przyslal mi w zalaczniku plik o nietypowym rozszerzeniu,
> to Pegaz glupial
czyzby nie dzialala opcja viewiers, ( poniewaz otwieralem tylko
pliki excela nie ustawialem jakis kombinacji) i w zaden sposob nie
moglem pliku otworzyc,
> ani nawet zapisac.
> W Eudorze byl podobny problem.
eudora tez mi sie nie spodobala
ale moze nowsza jest lepsza

> Nie wiem, moze cos nie-tak skonfigurowalem.
>
> Pozdrawiam,
>
> Enio.

                                apix

--
Najlepszy polski bezplatny serwer http://www.kki.net.pl
To jest miejsce na reklame Twojej firmy - biuro_at_kki.pl