Re: Procesor 486 a Y2K

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 15 Aug 1999 - 16:21:32 MET DST

> Witam wszystkich,

> No coz,
> Nie znam sie bardzo na tym o co chce zapytac wieec
> z gory przepraszam za lakoniczne i ogolnie postawione
> pytanie.

> Czy to prawda,że zadna sila nie mozna przejsc problemu
> roku 2000 na komputerach z procesorem 486 ?

Nieprawda. Wczesne 486 (sx25) moga miec z tym problemy, ale generalnie
dowiesz sie dopiero jak sprawdzisz sam.

> Wg administratora sieci u mnie w pracy nie jest to mozliwe
> poniewaz dopiero poczawszy od Pentiuma sa dostepne upgrad'y
> BIOS-u (czy cos w tym stylu).

Bzdura. Upgrady biosow sa, natomiast samj wymiany dokonuje sie nie
programowo jak teraz, tylko programatorem eepromow.

> Poniewaa jednak pan administrator już nie raz sie mylił
> bardzo Was prosze o odpowiedz.

Administrator nie jest odporny na Y2K bug. Pora zmienic.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310