Procesor 486 a Y2K

Autor: Andrzej Zieliński (andrewz_at_polbox.com)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 13:16:04 MET DST

Użytkownik Robert Kretowicz <bhaktaro_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:MVxs3.13883$X3.216824_at_news.tpnet.pl...
> Nie bede sie sprzeczal o "mase oprogramowania" - ta informacja pochodzi od
> firmy (chyba taka nazwa) ZETO, od ktorej nabylem program BIOSTEST.
> Mimo wszystko nie planuje zmienic zdania. Skoro rownolegle (w tym samym
> czasie) sa produkowane plyty, w ktorych problem Y2K jest zalatwiony na
> poziomie RTC i takie, gdzie jest to zalatwione BIOSkiem (tu wlasnie
wystapi
> problem z opisywanymi programami) to uznaje, ze jedne sa zgodne z Y2K, a
> drugie nie.
>
> Po wiecej info proponuje zglosic sie do ZETO, chyba nawet jakies firmy
> [...]

Ciekawe po co kupować program do testowania BIOSu jak można taki program
bezpłatnie ściągnąć z sieci ?
Nie wiem o które ZETO chodzi (a jest tych firm wiele w kraju) ale widziałem
ofertę ZETO Opole dotyczącą roku 2000 - za sprawdzenie komputera liczyli coś
kilkadziesiąt złociszy a za przystosowanie serwerów Novell i NT wyszło im
chyba 700 zł... w sumie za nic.

Pozdrawiam
Andrzej