Re: Piszcie do mnie.

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Tue 17 Aug 1999 - 00:22:44 MET DST

Sun, 15 Aug 1999 16:43:04 GMT, "Jacek" <expert_at_friko.onet.pl>
napisał[a]:

>Myślę, że możemy podyskutować.

A ja myślę, że równie dobrze możemy nie podyskutować ;-)

>Także na priv.

Zgadzam się w zupełności. Możemy nie dyskutować również na priv.

>Cieszę się, że znasz moje
>wypowiedzi na wiele tematów

Problem właśnie w tej wielości - ja tę wiadomość czytam na grupie
pl.comp.os.win95, a tutaj jedynym dozwolonym tematem jest Win95 i
ciemne sprawy jego.
O ile jestem w stanie dostrzec związek między Win95 i pecetem, to
związku między harcerstwem a Windowsem nie dostrzegam (a jako
wieloletni uczestnik pierwszego i wieloletni użytkownik drugiego
jestem kompetentny), dlatego też ustawiam FUTa tylko na p.c.o.w95.

>i zabierałeś głos.

Ale nie zabierałem! Czy gdzieś tak twierdziłem?
Przecież wyraźnie stoi napisane (nieco wyżej), że możemy NIE
dyskutować. I zawsze konsekwentnie to realizowałem.
Tym razem wykazałem się niekonsekwencją, ale zapewniam,
że to ostatni raz.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl