Re: IE 5.0 a zapisywanie na HDD, pls help!

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Tue 17 Aug 1999 - 00:22:56 MET DST

Sun, 15 Aug 1999 14:36:18 +0200, "PCys" <komin_at_boruta.demo.pl>
napisał[a]:

>Drodzy Grupowicze.
>Pytanie do tych którzy używają IE 5.0.
>Czy w piątce są też takie jaja z zapisywaniem stron WWW na dysk jak w
>czwórce (czasem zapisze, czasem zapisze bez grafiki, czasem nie zapisze
>nic)?

Jest to znacznie lepiej rozwiązane. Możesz zapisać z obrazkami, sam
HTML, albo tekst. Oczywiście w niektórych sytuacjach i w przypadku
niektórych stron nie zapisuje tego, czego oczekujesz, ale to nie jego
wina. Jak mu każesz zapisać stronę framkowatą jako jeden tylko plik
HTML, to on posłusznie wykona co mu każesz, więc się potem nie dziw,
że przy przeglądaniu off-line masz w oknie IE cztery napisy "nie
znaleziono strony".

Działa też dodawanie do Ulubionych z opcją przeglądania off-line.

>Zastanawiam się czy ciągnąć z sieci tą wielomegową kobyłę... Ponoć
>OutExpress jest gorszy niż w czwórce.

OE nie używam, więc nie wiem, ale za to proponuję Ci kupić jakieś
pisemko, na którego cover-cd jest IE5 - to prostsze i szybsze niż
ściąganie z netu.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl