Re: Czy mozna czyscic soczewke CD-ROM-u PolaCleanem?

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Tue 17 Aug 1999 - 00:22:51 MET DST

Sun, 15 Aug 1999 22:05:44 +0200, "Maciej Fronczuk"
<maciejf{at}bbs.chip.pl> napisał[a]:

>Czesc
>
>Mam problemy z CD Samsung 24x, nie chce mu sie za
>bardzo dzialac (a to len ;-), przedmuchiwanie soczewki
>dziala na krocej niz tydzien, czyszczenie woda nic nie daje,
>slyszalem, ze mozna umyc soczewke izopropanolem.
>PolaClean Polaroida zawiera wlasnie 5% tego alkoholu,
>czy wobec tego mozna tym srodkiem umyc soczewke
>nie ryzykujac jej zniszczenia?

Nie wiem, ale podejrzewam, że mu to nie pomoże.
Samsungi 24x mają zrypane coś w mechanizmie, a nie w laserze.
Mój to chyba jakiś zdumiewający egzemplarz, bo od kiedy go
rozkręciłem, pogrzebałem paluchami w środku i na chama wcisnąłem
szufladę, bo się zacięła, działa idealnie.
Może mam CDmaso. ;-)

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl