Re: Odp: trzesie mi sie obraz (dopoki sie nie rozgrzeje monitor)

Autor: sir pawian (pawian_at_laser.net.pl)
Data: Mon 16 Aug 1999 - 19:35:21 MET DST

On Tue, 10 Aug 1999 23:04:25 +0200, "Michał Młynarczyk"
<michal_at_gorilla.com.pl> wrote:

(...)
>Moze masz na stale wlaczony Deagaussing (nie wiem czy cos takiego jest
>wogule mozliwe, ale sprawdz).
>W kazdym razie pokombinuj z opcja Degaussing (jesl masz taka w OSD / na
>obudowie).

czolem, nieee - nic takiego tam nie ma, po prostu zaczal tak sam z
siebie i dupa blada,
no na marginesie to jeszcze mam bardzo ciemny obraz, jedyny plus tego
monitora ze mi jeszcze nie piszczy, wtedy to juz bylby komplet
nieszczesc 8---)
czesc

  / \
( 0 0 )