Odp: trzesie mi sie obraz (dopoki sie nie rozgrzeje monitor)

Autor: Michał Młynarczyk (michal_at_gorilla.com.pl)
Data: Tue 10 Aug 1999 - 23:04:25 MET DST

Użytkownik sir pawian <pawian_at_laser.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37b073a3.14047991_at_news.tpnet.pl...
> czolem mam (monitor??) proview 15" i zaraz po wlaczeniu obraz jest
> przyciemniony i caly sie trzesie to znaczy chwieje sie jak tafla wody.
>
> po paru minutach wraca do normy - nie wiem czy mozna to w miare tanio
> naprawic czy musze sie lada chwila liczyc z kupnem nowego monitora
> moze ktos juz dal sobie rade z tym problemem???

Moze masz na stale wlaczony Deagaussing (nie wiem czy cos takiego jest
wogule mozliwe, ale sprawdz).
W kazdym razie pokombinuj z opcja Degaussing (jesl masz taka w OSD / na
obudowie).

--
Michał Młynarczyk  mmmichal_at_promail.pl
zapraszam na http://gorilla.com.pl - katalog stron www