Odp: IE 5.0 a zapisywanie na HDD, pls help!

Autor: Michał \ (tnk3_at_polbox.com)
Data: Mon 16 Aug 1999 - 01:42:20 MET DST

> Aha- jesli ktos zna jakies konkretne wady OE5
> to prosze o info
> (nie lubie patrzec jednostronnie, a sam zadnych wad nie dostrzegam).

Jeśli chodzi o mnie to jest parę rzeczy które mnie wkurzają:

1.) Straszne ograniczenia przy ustawianiu widoków (za nic w świecie nie
udaje mi się tak go skonfigurować żeby w każdej grupie pokazywał wiadomości
nie
przeczytane oraz te przeczytane lecz monitorowane).
2.) Podobnie z regułami (chciałem zrobić oddzielny folder do którego
kopiował by monitorowane wiadomości - zamiast widoku - też nic z tego).
3.) Przy ustawieniu synchronizacji an Tylko nowe wiadomości pobiera tylko
wiadomości "opublikowane" po dacie ostatniej aktualizacji (tak więc jeśli
ktoś
antydatuje - a zdarza się to na niektórych grupach dosyć często - nie
pobiera mi jego wiadomości tylko sam nagłówek). W tym przypadku nie wiem czy
jest to sprawa OE.
4.) Przy pobieraniu Wszystkich wiadomości pobiera autentycznie wszystkie
wiadomości - włącznie z tymi które były już u mnie lecz zostały przez OE
skasowane (przecież nie ustawię kasowania wiadomości po 2 miesiacach od
pobrania bo
się twardy zarżnie przy wczytwaniu).
5.)Spróbuj ustawić żeby pobierał wszystkie monitorowane wiadomości (jak ci
się uda - daj znać).

Nie wiem jak pod tym względem prezentują się inne programy więc może ktoś
opowie.
No i oczywiście problemy nr 3,4,5 kompletnie nie dotyczą tych co mają łącze
stałe, lub
korzystają z Ineternetu w pracy ...

Michał =TNK=