Re: IE 5.0 a zapisywanie na HDD, pls help!

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Sun 15 Aug 1999 - 18:39:48 MET DST

> Pytanie do tych którzy używają IE 5.0.

A, to do mnie! ;-)

> Czy w piątce są też takie jaja z zapisywaniem stron WWW na dysk jak w
> czwórce (czasem zapisze, czasem zapisze bez grafiki, czasem nie zapisze
> nic)?

Zadnych problemow nie zauwazylem.
Na co dzien zapisuje kilkanascie stron weraz z grafika
(glownie jako pojedyncze pliki *.mht - bardzo wygodna sprawa).

> Zastanawiam się czy ciągnąć z sieci tą wielomegową kobyłę...

Po co z sieci? Byl na wielu cover CD.

> Ponoć OutExpress jest gorszy niż w czwórce.

OE 5 jest o niebo LEPSZY niz w czworce!
Mimo, ze nie cierpie M$, to OE5 autentycznie KOCHAM!
Nie wyobrazam sobie powrotu do wersji 4
a takze trwalego uzywania jakis innych wynalzkow
w rodzaju Pegasusa czy Eudory
(oba testowalem przez kilkanascie dni, wiec wiem co mowie).

Aha- jesli ktos zna jakies konkretne wady OE5
to prosze o info
(nie lubie patrzec jednostronnie, a sam zadnych wad nie dostrzegam).

Serdecznie pozdrawiam,

Enio.