Re: IE 5.0 a zapisywanie na HDD, pls help!

Autor: Lodek (mcsoft_at_free.net.pl)
Data: Sun 15 Aug 1999 - 16:07:00 MET DST

> Zastanawiam się czy ciągnąć z sieci tą wielomegową kobyłę... Ponoć

Warto sobie zainstalować MSIE5. Ja mam wersję ENG, jaka jest polska to nie
wiem. Na razie nie było żadnych problemów z savovanie na dysk (możesz
wybrać complete - z grafiką - lub html only - bez grafiki). Poza tym
dostajesz FrontPage Express'a, przynajmniej ja tak miałem. Aaaa, no i po co
z internetu - na kilku czasopiśmianych płytkach był ostatnio, nawet PL.

> OutExpress jest gorszy niż w czwórce.

Nie instaluj MałoMiękkiego Spojrzenia Zewnętrznego. Zainstaluj Pegasus
Maila.

PHLodek
--------
Zajrzyj na moją stronę z freewarem