Re: Przejsciowka PS2/COM do myszy Logitecha z kolkiem...

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 17:21:54 MET DST

KML napisał(a) w wiadomości: <37b3dcf6_at_news.vogel.pl>...
>Użytkownik Romek Bolkowski <robolko_at_free.net.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:37b3c52e_at_news.vogel.pl...

>dziala
>>
>Kupilem OEMa i teraz chce go podlaczyc pod COMa... mialem nadzieje, ze ta
>przejsciowka z wersji pudelkowej zadziala. Nie mam pojecia co zrobic - moze
>wymienic kabel???

Wymienić, ale nie kabel, tylko elektronikę (inne poziomy napięć).

Aha, i zmienić kolejność - odpowiedź _po_ cytacie, a nie przed.

--
Andrzej Woźniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
//      Czy Twój Clipper znalazł już swoją przystań?