Odp: Problem z SB Live!

Autor: Leszek Zając (danlz_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 15 Aug 1999 - 00:43:00 MET DST

Użytkownik Tomaszek <solo_at_meblepolonia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:gGjt3.18928$X3.289828_at_news.tpnet.pl...
> Wiem ze ten temat był już poruszany na grupie, ale nie mialem jeszcze
wtedy
> Live'a totez nie interesowalo mnie to. Mam pewien problem, otoz kiedy
> zainstaluje karte, zaczyna mi sie wieszac myszka, modem, czasem tez Live!
> Czym to jest spowodowane, no a przede wszystkim, kat temu zaradzic? Dodam
> jeszcze ze Windows nie wykazuje zadnych konfliktow, wszystkie urzadzenia
> pracuja na roznych przerwaniach, itd. Jesli ktos mial juz podobny problem,
> to prosze, niech mi pomoze. Sam kombinowalem na wszelkie sposoby i nic.
> [...]
Miałem to samo. Pomaga wyłączenie
emulacji SB16, a do gier dosowych zrób
sobie oddzielny config i graj pod gołym Dos'em.
Będziesz potrzebował plik CTSYN.INI.
Po szczegóły na priva.

--
Leszek