Problem z SB Live!

Autor: Tomaszek (solo_at_meblepolonia.pl)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 21:44:12 MET DST

Wiem ze ten temat był już poruszany na grupie, ale nie mialem jeszcze wtedy
Live'a totez nie interesowalo mnie to. Mam pewien problem, otoz kiedy
zainstaluje karte, zaczyna mi sie wieszac myszka, modem, czasem tez Live!
Czym to jest spowodowane, no a przede wszystkim, kat temu zaradzic? Dodam
jeszcze ze Windows nie wykazuje zadnych konfliktow, wszystkie urzadzenia
pracuja na roznych przerwaniach, itd. Jesli ktos mial juz podobny problem,
to prosze, niech mi pomoze. Sam kombinowalem na wszelkie sposoby i nic.
Teraz chcac posluchac muzyki musze najpierw wyjac modem :-(