Odp: Sprzedam Monitor M 1438 S.

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_lodz.cc)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 22:20:04 MET DST

Użytkownik marek_a <marek_a_at_zapis.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37b58c2b_at_news.vogel.pl...

> Stary cos mi sie wydaje, ze z tym odchylaniem to troche przesadziles
> 15 KHz w pionie to rekord swiata :))
> marek_a_at_zapis.net.pl

Już napisałem że odchylanie od 15 Khz.
Umówimy się i zobacz sam.
Jest to Microvitek, który pasuje do AMIGI I PC.
A Amiga w trybie Pal pracuje jak telewizor w odchylaniu 15 khz i rozdz.
telewizyjnej.
I TO JEST ZALETA TAKIEGO MONITORKA.
Miałem Amisie, teraz mam PC a monitor ten sam.
No ale chcę go sprzedać w dobre ręce.