Problem z notebokiem

Autor: Waldemar Krawczyk (vuk_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 22:13:20 MET DST

Witam

Mam problem z notebookiem 486slc Bondwell , czasami startuje , wyświetlacz
do połowy poszatkowany wzdłuż krótszego boku , wyjście na zewnętrzny monitor
niedziała , klawiatura od połowy tj. 6YHN nie działa co druga kolumna i
szare działa kursor góra dół ( może być uszkodzona folia ) ale gdzie taką
kupić. Doszedłem do wniosku że to zasialanie wewnątrz kompa i co się okazało
elementy o symbolu P2955 Motorala w obudowie TO220 mają różne wskazania ,
niewiem co to jest :tarnzystor czy stabilizator jest ich pięć . Pytanie co
to jest i cz da się to kupić ?

Z góry dziękuje i prosze przesyłać na mój e-mail .

--
/\  http://friko.onet.pl.si/vuk