Odp: Adam Pawlik na gieldzie

Autor: marek_a (marek_a_at_zapis.net.pl)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 19:03:37 MET DST

W pelni Cie popieram, to oszust i przydaloby sie wiecej takich informacji na
grupie.
Co prawda ja kupuje sprzet na Wroclawskiej gieldzie i na szczescie nic
podobnego
mnie nie spotkalo. Natomiast wlamano mi sie do auta pod pod gielda i
ukradziono
sprzet ktory kupilem (4000 zlp). Zreszta tam jest duzo takich wypadkow,
dlatego
zawsze ilekroc jestem na gieldzie to wszystkich ostrzegam przed zlodziejami.
Co do
sprzedawcow oszustow, to tam sie nie patyczkuja i juz pare razy widzialem
latajace
z tego powodu w powietrzu stoliki i twarde dyski. Jeszcze raz Popieram
oszustow trzeba tempic, stary jezeli nie sprawia Ci to wiekszych problemow
to puszczaj
takiego maila-ostrzezenie przed oszustem czesciej, musimy sami sie bronic i
eliminowac
zlodziei ze swojego otoczenia - policja tylko sie smieje!.

Byc moze ktos jeszcze wypowie sie na ten temat.
Pozdrawiam marek_a_at_zapis.net.pl