simmy na plycie do 100mhz

Autor: Lukasz Taborski (linger21_at_mindless.com)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 17:07:14 MET DST

witam wszystkich

tak to jest ze czlowiek sie nie interesuje pewnymi sprawami dopoki nie
zamierza sobie czegos kupic. mozecie mi powiedziec czy to mozliwe zeby
zwykle simmy chodzily na plycie obslugujacej 100mhz? podejrzewam ze trza by
obnizyc wtedy te czestotliwosc. a moze to bardzo wplynie na wydajnosc
procesora. jaka to bedzie strata np w % ? czy warto to zrobic. kumpel nie
chce wydawac kasy na nowe dimy.

moze ktos moze mi polecic jakas plyte ok 300 zl (np do 350) na ktora bedzie
wchodzic k62 i agp 2x i zeby te cholerne simmy wchodzily.

dzieki serdeczne za pomoc,
Lukasz Taborski