Odp: Pytanko do akcelerowcow.

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 20:26:19 MET DST

> Mam problem :
> Nie wiem co wybrac. TnT 1 czy Voodoo3 2000.
> bo na TNT2 mnie nie stac (bagatela za 32MB RAMu 850zl)

Dużo szybsze jest V3 2000 ale jak wiadomo nie obsługuje przechowywania
tekstur w ramie przez co przy duzych teksturach wydajność drastycznie spada.
No i obsługuje tylko rendering w 16 bitach.
TnT 1 jest wolniejsze od V3 (znacznie) ale posiada teksturowanie przez AGP
i rendering w 16 do 32 bitach.

> Wiem jakie sa parametry i funkcje tych kart.
> Ale jaka jest wedlug was rzeczywistosc ty tylko wy sami wiecie.
> Bardzo prosze o osobiste spostrzezenia jakie sa ich osiagi w grach itp.

IMO V3 2000 będzie Ci się spisywać dużo lepiej od TnT1.
Masz bardzo dobrą wydajność a różnica między 16 a 32 bitowym kolorze
jest naprawde znikoma (pewnie teraz będą posty z 16 bit vs 32 bity ;-).
Bierz V3 bo to akcelerator nowszej generacji niż TnT1 (TnT1 mogła co
najwyżej z V2 konkurować).

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\