Odp: Procesor 486 a Y2K

Autor: Andrzej Zieliński (andrewz_at_polbox.com)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 09:35:55 MET DST

Użytkownik Robert Kretowicz <bhaktaro_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8Ays3.14022$X3.219105_at_news.tpnet.pl...

> Tak mlotez tez mozna znalesc na ulicy, ale z przegnilym trzonkiem...

No cóż, jeśli twierdzisz że to co można za darmo ściągnąć to tandeta a dobre
jest tylko to co można kupić to trudno.

Ja skorzystałem z programu Ymark2000 firmy NSTL z której usług korzystają
m.in: 3Com, Compaq, DEC, HP, IBM, Intel, kochany Microsoft czy NASA - pełna
lista dostępna jest pod adresem : http://www.nstl.com/html/nstl_clients.html
Tam też można sobie ściągnąć program do testowania - osobiście nie sądzę aby
był przegniły...

> To chyba nie oni.
> Tu prosze wstawiam zawatosc pliku readme.txt z dyskietki z ich programem.
> Uwazam go za aktualnie najlepszy znany mi program do detekcji i analizy
> kompow pod katem Y2K.
Nie twierdzę że ten program jest zły ale że są inne powszechnie używane.
Inna sprawa że nie program ale wyniki są ważne.

> Tez pozdrawiam.
> Dla mnie EOT, chyba ze....
> Robert

znowu pozdrawiam i kończę