Re: Zmiana predkosci napedu CD-ROM

Autor: Daniel Szopniewski (dszop_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 22:23:47 MET DST

B_at_nit@ napisał(a) w wiadomości:
>Toz to czysty masochizm :))))))))

Jaki masochizm?
Gdybyś miał takiego trupa jak ja (czytaj: Samsung 32x) to byś zobaczył co to
znaczy masochizm. Wyje jak czołg, gubi co chwile ścieżki (zatrzymuje się i
od razu rozpędza, tak kilka razy na minute). Na dodatek korekcja błędów
wygląda tak, że u kumpla nie czyta jakiegoś pliku (powiedzmy z mp3) bo płyta
porysowana, a u mnie przeczyta. Tyle że te czaski nie maja nic wspólnego z
muzyką :( Teraz sobie wyobraźcie kopiowanie jakiegoś archiwum, powiedzmy
*.zip i te "piękne" błędy CRC przy rozpakowywaniu

Mógłby ktoś łaskawie podesłać ten programik lub podać gdzie jest????
Może pomoże (człowiek nawet nie czuje kiedy mu się rymuje :-) )

Pozdrawiam
Daniel

dszop_at_friko6.onet.pl