Pytanie - screen grab???

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 22:21:49 MET DST

Mam taka prosbe.
Jest sobie program, ktory wyswietla obraz (wideo) na karcie graficznej
technika "overlay", tzn. wyswietla purpurowy prostokat, w ktory
wmiksowywany jest przez karte obraz generowany przez program (nawet nie
wiedzialem, ze tak sie da na zwyklej karcie graficznej, bez oddzielnej
karty telewizyjnej... ;-)). Konkretnie chodzi mi o RealPlayer G2. I tu
jest problem: potrzebuje koniecznie zrobic screen-shot okienka tego
programu *wraz z wyswietlana zawartoscia*. Niestety, robiac to w normalny
sposob sie oczywiscie :-( nie udaje - zamiast wyswietlanego obrazu jest
purpurowy prostokat. I tutaj pytanie: czy to sie da jakos zrobic - czy
jest jakis program, ktory pozwala na zdjecie takiego obrazu z ekranu???
Prosze o szybka odpowiedz, to dla mnie bardzo wazne.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl