Odp: Pobieranie papieru w OKI 320

Autor: Grzegorz Góra (ggora_at_priv5.onet.pl)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 07:53:10 MET DST

Użytkownik The Undefined <undefine_at_free.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37b49f5f.15318226_at_news.fuw.edu.pl...

> A jak to sprawdzić? Nie wiem nawet gdzie jest ten czujnik :(

Miałem kiedyś ten problem z 590-ką, czujnik {rozwiązanie mechaniczne} jest
połączony z elektroniką dosyć skomplikowanymi {czytaj: awaryjnymi}
dźwigienkami. I to one najczęściej się zacinają {kurz, zużycie}. Pod wałkiem
{z tylnej strony} widoczny jest czujnik, wystarczy go kilkakrotnie
popukać...
Jeśli dioda Alarm nadal nie będzie sygnalizować braku papieru, to cóż -
pozostaje serwis.

--
Pozdrówka
Grzegorz