Re: CDRW Dysan 1622 again - nie zapisuje TOC`a...

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Wed 11 Aug 1999 - 18:31:48 MET DST

On Wed, 11 Aug 1999 08:20:18 GMT, in pl.comp.pecet you wrote:

<..>
>Co ciekawe, wydaje sie, ze nagrywara nie ma klopotu z nagrywaniem
>CDRW, a przynajmniej nie miala klopotow wczoraj, gdy zaczalem proby z
>plytka RW - nagrala dwa razy bez zadnych ale. Wiem, ze jedna jaskolka
>nie czyni wiosny, ale dobrze nagrac dwa razy pod rzad jeszcze sie tej
>nagrywarce za mojej kadencji nie zdarzylo...:-)
Ostatnio widzialem 3 nagrywarki, ktore nagrywaly CDRW ok, a CDRy psuly
wlasnie w taki losowy sposob o jakim mowisz, w servisie za kazdym
razem mowili ze rozwalil sie mechanizm pozycjonujacy glowice ....
2 nagrywarki naprawili, a Y4416S nie umieli i dali nowa ...

>Czy ktos moze mi dostarczyc jakichs sensownych argumentow, abym mogl
>przekonac te Yeti Szerokodupne w serwisie, ze nagrywarka jednak jest
>zepsuta? Ewentualnie - czy ktos poradzil sobie z podobnymi problemami
>w warunkach domowych, bez rozkrecania sprzetu (plomba...)? Bardzo
>prosze o pomoc.
Pewnie kolesie testuja na CDRW, bo im sie nie chec marnowac CDRow.
Zrob tak, wez 5 czystych plyt, jakies dane na hdd ktore chcesz sobie
nagrac (backupowac), nagrywarke i idz do servisu niech Ci to nagraja
przy Tobia na te Twoje plyty ... jak nagra sie 5 po kolei bez bledu
tzn ze Ty popelniasz jakis blad (nie sadze), a jak sie nie nagra, to
zadaj nowego sprzetu (ew. naprawy).

>Pozdrawiam,
>Mordazy von BinHex.

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/