Re: Karty TV bt848 -vs- bt878

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Wed 11 Aug 1999 - 15:20:42 MET DST

Glina wrote:

> Harcerska"
>
> c+ nadaje w mono
> tvp1 tez (chociaz niekiedy sa momenty ze w stereo)
Co do stereo to jest wlasciwie ciekawe. mam PTK i wiekszosc kanalow w
spisie jest stereo. Karte mam podlaczona do wiezy ze sprzetowym surround
(4 glosniki). Zauwazylem juz kiedys, ze gdy podlaczy sie sygnal mono to
dwa glosniki z tylu nie graja (jakas operacja matematyczna na kanalach,
a gdy sa takie same to w wyniku daje "zero"). Ciekawe jest to, ze na
wszystkich kanalach tylne glosniki milcza. czy ktos mi to wyjasni?????
Acha - w dokumentacji do chipsetow bt878/879 wyczytalem (mam nadzieje,
ze dobrze zrozumialem), ze dopiero 879 ma obsluge stereo. Wiec stereo
jest czy go nie ma?????? :))))

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl