Re: Problem z monitorem - moze go dobic?

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 11 Aug 1999 - 11:33:53 MET DST

>Witam,
>
>Mam ciagle klopoty z monitorem CTX 1792E (niech go pieklo pochlonie!).
>Pierwsza rzecz - od czasu do czasu piszczy niemilosiernie - nie glosno ale
>przerazliwie co jest nie do wytrzymania przy dluzszej pracy. Co ciekawe
>piszczy w takt bujania sie na stoliku, tzn. gdy go trace to piszczenie
>zaczyna falowac w rytm kolysania sie monitora. W akcie desperacji rozebralem
>go na czynniki pierwsze aby sprawdzic luzy i nic. Scalaki, kondensatory itp
>siedza mocno na plycie, cewki i kable na kineskopie tez nie maja luzow a
> [...]
Mam taki sam monitor i to piszczenie to chyba jest ich uroda.
Zauważyłem, że wystarczy ten monitor lekko nacisnąć od góry z przodu
lub unieść od dołu i przestaje piszczeć, czasami trzeba go lekko
stuknąć z boku. Kupiłem go dość tanio od gościa, który twierdził, że
będzie kupował lepszy (chyba 19"), ale potem stwierdziłem, że pewnie
sprzedał go przez te piski. Gdy go kupiłem miał ok. 0,5 roku teraz ma
ok. 1 rok i piszczenie zdarza się mu bardzo rzadko, wcześniej
występowało dość często.