Re: czy taki monitor jest do naprawy?

Autor: Peter Black (piotr33_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 11 Aug 1999 - 01:24:37 MET DST

Jesli jest na gwarancji to mozesz powalczyc.
Wszystko zalezy od sytuacji.A jak duza jest ta nieostrosc?
Jesli jest to tanie badziewie to prawdopodobnie
twoj egzemplarz " nie odbiega parametrami od
standardu tego modelu" i nici z tego bo pewnie
cala partia jest taka (kineskopy jakosci B).
Jesli jest to sprzet renomowany (Sony,Nec, i tej klasy)
to powinni ci wymienic na nowy ,przynajmniej kineskop.
pozdrawiam
Peter