Re: Phantom Zoltrixa i problemy ???

Autor: Janusz Czapek (januszcz_at_polbox.com)
Data: Tue 10 Aug 1999 - 20:55:26 MET DST

kszyhoo napisał(a) w wiadomości: ...
>hey'a wszyskim

>"Większość stron nie chciała się otworzyć. No właśnie. Przeważnie
otwieram
>strony tylko raz po pierwszym połączeniu. Następnych stron nie mogę już
>otworzyć, wszystko jest niedostępne. Po ponownym połączeniu udaje się coś
>złapać.
>wiem ze to moze byc wina TP. SA ale bez przesady ja tez siedze troche w
>interku i nie jest az tak tragicznie :))) (moglo by byc lepiej i taniej)
no
>i nie wiem on tak ma juz od tygodnia i nic nie moge na to poradzic
>za pomoc z gory big thx
kszyhoo_at_polbox.com
Cześć ,
ja jednak winą za powyższe uciążliwości obciążłyłbym TPSA.
Spróbuj doradzić koledze aby spróbował połączenia z netem w godzinach
wczesnorannych np. 5 rano. Linie wtedy są bardzo przepustowe. Ja miewałem
podobne problemy jak błądziłem po interku w ciągu dnia. Nie uważam żeby
wpisanie nr. DNS coś zmieniło.Winda chyba konfiguruje je automatycznie bo
nie trzeba już ich wpisywać. Ja mam wpisane zera i nie wyczułem zmian w
funkcjonowaniu gdy je dopisałem . Chociaż im więcej różnych prób tym
lepsze i głębsze wnioski. Nie chcę wybiegać poza topic ale zoltrix potrafi
płatać figle. Ja jednak głosuje na TPSA.

Cześć Janusz Cz.