Phantom Zoltrixa i problemy ???

Autor: kszyhoo (kszyhoo_at_polbox.com)
Data: Mon 09 Aug 1999 - 21:27:14 MET DST

hey'a wszyskim
pisze tu bardziej w imieniu znajomego niz swoim ale nie wiem czy przypadkiem
nie popelnilem gdzies jakiegos bladu

zaczne od poczatku
kupilem mu modem Phantom i bez problemow zostal zainstalowany,
skonfigurowany (testowalem go u siebie i chodzil super) i robil wrazenie ze
dziala ok
jednak wczoraj dostalem od niego maila o nastepujacej tresci:

"Większość stron nie chciała się otworzyć. No właśnie. Przeważnie otwieram
strony tylko raz po pierwszym połączeniu. Następnych stron nie mogę już
otworzyć, wszystko jest niedostępne. Po ponownym połączeniu udaje się coś
złapać. Rozczarował mnie ten internet. Jeżeli to tak ma być to szkoda czasu
i pieniędzy.
Chyba że to moja machina jest do kosza."

ta machina to 32 megasy, AMD-K6 266, plyta SIS i wspomniany Phantom wedlug
tego co pisze producent powienien chodzic bez zadnych problemow.

wiem ze to moze byc wina TP. SA ale bez przesady ja tez siedze troche w
interku i nie jest az tak tragicznie :))) (moglo by byc lepiej i taniej) no
i nie wiem on tak ma juz od tygodnia i nic nie moge na to poradzic
za pomoc z gory big thx

--
                              \____/