Odp: Prosze o pomoc - wirus

Autor: Ania (ankacies_at_priv3.onet.pl)
Data: Tue 10 Aug 1999 - 22:47:45 MET DST

Użytkownik Ania <ankacies_at_friko3.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7oibkt$hmb$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Jak pozbyc sie Win95.CIH.1019

Dzieki wszystkim ktorzy odpowiedzieli na moj apel - za rowno na grupie jak i
na priva. Jednak zadana z metod nie okazala sie w pelni skuteczna, choc
wytepilam CIHa 1019 pozostal 1003. Niektore programy antywirusowe (np.
AntyViren Kit) przy instalacji zostaje zawirusowanych i nie dzialaja - nawet
pod DOSem.
Najlepiej zadzialal nadeslany przez dobra dusze Tscan - choc okazal sie
zawirusowany innym wirusem (wierze, ze nie bylo to umyslne:)).
I teraz mam prosbe - jeliby ktos mial CLANCIHa lub MKS-Vira (mam stosunkowo
swiezy dysk, wiec nawet tak podstawowych programow nie mam, a na plytkach z
czasopism komputerowych same dema MKS_Vira): bardzo prosze o przeslanie na
angelinah_at_friko4.onet.pl - o ile wazy to mniej niz 500 kilo. Jesli wiecej -
to moze via ICQ albo jakos tak? Bede dzis sprawdzac poczte czesto - fajnie
by bylo aby moj apel znow natrafil na szybki odzew:)
Jeszcze raz dzieki:)
                        Ania

--
  www.anik.z.pl
// Kobiety sa tak trudne do przejrzenia,