ASUS P3B -F i nowa funkcja SUSPEND to RAM

Autor: lcd (remek_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 10 Aug 1999 - 22:56:50 MET DST

Pytam szanowne grono , czyli tych ktorzy mieli przyjemnosc juz bawic sie ta
plytka i testowac niby rewolucyjna
funkcje STR czyli uspienie . Z tego co media mowia plytka ta faktycznie
usypia sie jest jednak jedno ale:
- przy dobrze skonfigurowanym biosie system usypia sie ale wiatrak na
zasilaczy chodzi. Z tego co wiem do podtrzymania RAM'u potrzeba zaledwie
3Waty , po co wiec wiatrak chodzi. Czy tak ma byc?

- oraz czy kontrolki na plycie (obudowie) czolowiej sie swieca . czy rowniec
tak ma byc?

Osobiscie w nocy spac by mi nie dalo to ze niby komp spi a jednak go slysze
....jak spanie to spanie.
Jezeli nie mozna pozbys cie w/w wad to zadna to rewolka , kolejny komercyjny
kit . Plyta swietna ale .....

Pozdrawiam i zapraszam do rozmowy.
Na pewno wielu z was skusilo sie. Jezeli nie zgadzacie sie ze mna i
potraficie rozwiazac te wady
to prosze o wskazowki.